»Uzakanitev pomoči pri samomoru med mnogimi hudimi posledicami med drugim pomenila nevaren premik, saj bi družba začela razlikovati med 'vrednimi' in 'manj vrednimi' življenji, bolni in ostareli pa bi se lahko počutili kot breme.«
»Oteževanje ali onemogočanje klasičnih pokopov je še posebej nerazumljivo ob dejstvu, da sežig trupla in drobljenje kosti zahteva večjo porabo energije in občutno bolj obremenjuje okolje.«
»Kljub napredku medicine ostaja dejstvo, da smo ljudje podvrženi staranju, bolezni in trpljenju, neizogibno pa tudi smrti. Ob tem se je treba zavedati, da je vse to del celote človeškega življenja.«
»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, pomeni popolno nasprotje tega, k čemur bi morali kot družba stremeti, k spoštovanju in skrbi za vsako človeško življenje. Tako z etičnega kot verskega vidika je takšno dejanje nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Pozivamo vse, ki odločajo o tem, da zaščitimo človekovo življenje, da omogočimo ljudem dostojno smrt, predvsem pa, da se družba kot celota in tudi mi kot verske skupnosti poglobimo v to vprašanje, kako bi omogočili dostojnejšo smrt v smislu paliative.«
»Namesto hitrih rešitev v obliki navajanja na misel o samomoru, spodbujamo plemenito človeško predanost skrbi drug za drugega, zlasti pa za tiste, ki trpijo.«
»Tudi trpeči bolniki ob koncu življenja potrebujejo upanje. To ni več dolgoročno upanje, to so morda svetli trenutki, da bom preživel nekaj minut brez bolečin v pogovoru s svojimi najbližjimi. Jemljemo jim ga, ko začno razmišljati o prostovoljnem zaključku življenja.«
»Kot je v tej naši današnji skupni izjavi napisano, bi zakonsko uvajanje možnosti samomora pomenilo posredno spodbudo bolnikom h končanju lastnega življenja, kar je za nas nesprejemljivo, tako iz verskega kot etičnega prepričanja.«
»Za zdaj nobena od teh oseb ni v smrtni nevarnosti, so pa poškodbe kar resne in zahtevajo zdravljenje v bolnišnici. Vsi trije poškodovanci so starejši od 50 let.«
»Smo kader, ki na koncu naredi obračun zdravstvenih storitev in zaključi zapise v čakalni vrsti.«
»Ta sad je še danes živ, Prekmurje je znano po ekumenizmu, in to tradicijo bi radi ohranili, zato smo ravno v tem predbožičnem času, ki je tudi praznik miru in spoštovanja, obudili tradicijo in tako pokazali, da se spoštujemo, živimo v miru, pa tudi, da želimo to tradicijo nadaljevati.«
»Sodelujemo tudi z bolnišnico, katere direktor je tudi voditelj binkoštne skupnosti v Sloveniji in je danes na fronti boja s covidom-19 in epidemijo skupaj z ekipo. Hvaležen sem vsem vernikom, da so molili za to ekipo, da je dobro delala, in še zdaj molimo.«
»Z današnjo simboliko, ne samo z obujanjem zgledov iz preteklosti, ampak predvsem s sporočilom, da je potrebno razumevanje drug drugega, želimo preseči razdvojenosti, ki nas spremljajo, in tudi z osebnimi dejanji postaviti drugačne temelje, temelje povezovanja. Želimo sporočiti, da si želimo v prazniku najti mir in veselje v pravih vrednotah, ki nam jih vsem krščanska vera narekuje in daje.«
»Bolnišnico dobro poznam, vem, kaj zmoremo in lahko naredimo, poznam tudi vse slabosti, tako da je to ena izmed prednosti, seveda pa so izzivi vsak dan novi in jim moramo biti kos.«
»Vse pogosteje opažamo, da se pod krinko pomoči bolnišnicam okoriščajo javna komunalna podjetja, ki iz bolnišnic, brez vednosti svojcev, a na njihov račun, odvažajo pokojne do hladilnih prostorov občinskih podjetij.«
»Bolnišnice niso najbolj obremenjene v času, ko imamo največ okužb, temveč se to zgodi nekoliko pozneje, ko se razvijejo hujše oblike bolezni, ki zahtevajo dolgotrajnejše zdravljenje.«